Ақпарат - СШ №56 https://56-taraz.mektebi.kz/ ru Ақпарат - СШ №56 DataLife Engine №56 орта мектебінің жанындағы "Балауса" жазғы сауықтыру лагері https://56-taraz.mektebi.kz/main/1214-56-orta-mektebn-zhanynday-balausa-zhazy-sauytyru-lager.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1214-56-orta-mektebn-zhanynday-balausa-zhazy-sauytyru-lager.html
]]>

]]>
admin Fri, 23 May 2025 12:56:33 +0600
Қаражат жинамау туралы https://56-taraz.mektebi.kz/main/1197-arazhat-zhinamau-turaly.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1197-arazhat-zhinamau-turaly.html Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу мақсатында:
2024-2025 оқу жылының аяқталуына байланысты метеп бітіру кештеріне, банкеттерге, көлікпен қырдыруға, т.с.с. қаражат жинауға тыйым салынады.]]>

]]>
admin Tue, 15 Apr 2025 17:51:22 +0600
Марапаттау https://56-taraz.mektebi.kz/main/1175-marapattau.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1175-marapattau.html


]]>



]]>
admin Mon, 07 Apr 2025 16:29:37 +0600
1 сыныпқа қабылдау https://56-taraz.mektebi.kz/main/1173-1-synypa-abyldau.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1173-1-synypa-abyldau.html
]]>

]]>
admin Tue, 01 Apr 2025 15:35:00 +0600
1 сыныпқа қабылдау https://56-taraz.mektebi.kz/main/1163-1-synypa-abyldau.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1163-1-synypa-abyldau.html 📢 2025 жылдың 1 сәуірінен бастап “Жамбыл облысы білім басқармасының Тараз қаласы   білім бөлімінің №56 орта мектебі 1-сыныпқа қабылдау үшін құжаттарды қабылдауды бастайды.Оқыту тілі-қазақ

🔰Бірінші сыныпқа алты жасқа толған, ағымдағы күнтізбелік жылы алты жасқа толатын балалар қабылданады, яғни қыркүйек-желтоқсан айларында туылғандар бірінші сыныпқа бара алады, өйткені күнтізбелік жылдың соңына дейін олар толық алты жасқа жетеді және мектепке қабылдануға құқылы.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

1) "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz;

2) көрсетілетін қызметті берушіде (мектепте).

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

1) ата-анасының немесе өзге де заңды өкілдерінің өтініші;

2) "денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген "профилактикалық егулер картасы" № 065/у нысанындағы және "бала денсаулығы паспорты" № 052-2/у нысанындағы медициналық анықтамалар (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

🔰Құжаттарды қабылдау 2025 жылғы 31 тамызға дейін жүзеге асырылады.

🔰Жұмыс кестесі:

1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексіне (бұдан әрі-Кодекс) сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, кодекске сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

👨👩👧👦Құрметті ата-аналар! Құжаттарды тапсыруды соңғы күндерге қалдырмай балаңызды мектепке беруді алдын ала ойластыруға шақырамыз!

       Мекен жайымыз: Құмшағал шағын ауданы, Ақсарай көшесі №12 

       Байланыс телефондары:  55-02-52,      87023216983,  87084895003, 87073355386

                                           


]]>
]]> admin Thu, 27 Mar 2025 13:17:19 +0600
🔰14 наурыз Көрісу күні - Амал мерекесі . https://56-taraz.mektebi.kz/main/1162-14-nauryz-krsu-kn-amal-merekes-.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1162-14-nauryz-krsu-kn-amal-merekes-.html
⚜️Наурызнама онкүндігі аясында үлкендерге арнайы сәлем беріп, құрмет көрсету, ізгі тілек жаудыру салтын сақтау мақсатында 56 орта мектебінде Көрісу күні ұйымдастырылды.

#Біртұтас_тәрбие_жамбыл
#біртұтас_тәрбие
#oqu_agartu_ministrligi
#56ортамектебі
#ganibeisеmbayev
#medetbekovameruert
#Тәуелсіздікжәнеотаншылдық
#көрісукүні



]]>

⚜️Наурызнама онкүндігі аясында үлкендерге арнайы сәлем беріп, құрмет көрсету, ізгі тілек жаудыру салтын сақтау мақсатында 56 орта мектебінде Көрісу күні ұйымдастырылды.

#Біртұтас_тәрбие_жамбыл
#біртұтас_тәрбие
#oqu_agartu_ministrligi
#56ортамектебі
#ganibeisеmbayev
#medetbekovameruert
#Тәуелсіздікжәнеотаншылдық
#көрісукүні



]]>
admin Fri, 14 Mar 2025 17:04:26 +0600
Конкурс нәтижесі https://56-taraz.mektebi.kz/main/1134-konkurs-ntizhes.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1134-konkurs-ntizhes.html Конкурстық комиссия отырысының қорытындысы бойынша төмендегі қызметкер мектеп директорына жұмысқа қабылдауға ұсынылды: 
 Музыка пәні лауазымына және мектеп жанынан ашылған шағын орталыққа музыка жетекшісі лауазымына - Шинтасова Жанарай Илесбаевна ұсынылды]]>
Конкурстық комиссия отырысының қорытындысы бойынша төмендегі қызметкер мектеп директорына жұмысқа қабылдауға ұсынылды: 
 Музыка пәні лауазымына және мектеп жанынан ашылған шағын орталыққа музыка жетекшісі лауазымына - Шинтасова Жанарай Илесбаевна ұсынылды]]>
admin Thu, 13 Feb 2025 16:00:27 +0600
Бос лауазымға конкурс (музыка пәні) https://56-taraz.mektebi.kz/main/1108-bos-lauazyma-konkurs-muzyka-pn.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1108-bos-lauazyma-konkurs-muzyka-pn.html "ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №56 ОРТА МЕКТЕБІ"

коммуналдық мемлекеттік мекемесі    бос  лауазымға 

КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ


Орналасқан жері: Тараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12  Пошталық  мекен –жайы: 080000 

Телефон  нөмері: 8 (7262)  55 -02- 52,   87026756094

Электрондық  пошта: 56taraz@mail.kzТараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12    

Бос  орын: музыка  пәнінің   мұғалімі  мектепке  (0,5 жүктеме (8 сағат)), шағын орталыққа (0,75 жүктеме) 


  1. Негізгі    функционалдық  міндеттері: 
  2. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  3. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;  
  4. білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  5.       білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  6.       пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
  7.       бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  8.       журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
  9.       оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  10.       оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  11.       білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  12.       оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  13.       білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  14.       инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  15.       ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  16.       арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  17.       интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  18.       әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  19.       ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  20.       ата-аналарға кеңес береді;
  21.       кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  22.       еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  23.       білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  24.       ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
  25.       тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  26.       білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіре

Білуге тиіс:

  •        Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  •       оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
  •       педагогика мен психология;
  •       пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
  •       педагогикалық этиканың нормалары;
  •       медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
  •       оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
  •       құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
  •       еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Еңбекке  ақы   төлеу  мөлшері  36279   теңге, шағын  орталықтағы  50171 теңге, 5 ай   шарттары  белгіленген   бос   лауазым  музыка пәнінің  мұғалімі 


            Біліктілік талаптары:


  •       тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
  •     және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
  •       және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.


118- тармақта  көрсетілген  құжаттар тізбесі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9)сертификаттаудан  өту   нәтижелері   туралы  сертификат   немесе  педагогмодератордан  төмен   емес  қолданыстағы  біліктілік   санатының  болуы  туралы   куәлік (бар болса);

10)   11- қосымшаға  сәйкес  нысан   бойынша  педагогтің  уақытша   бос  лауазымына   кандидаттың   толтырылған  бағалау  парағы;

11) Тәжірибе   жоқ  кандидаттың  бейнепрезентациясы  кемінде 15 минут, ең  төменгі   ажыратымдылығы  - 720х480 

Кандидат   болған  жағдайда  қосымша   құжаттар  ұсына  алады (біліктілігін  арттыру, ғылыми – әдістемелік  жарияланымдар, алдыңғы  жұмыс   орынан  ұсыным) 


Бос  орынды   жариялау  мерзімі: 27.01.2025 жыл

Конкурсқа  құжаттар   қабылдау:  2025 жылдың  28.01-05.02.  аралығы  ( 7 жұмыс күні),       

                                                               құжаттарды  қарау  06.02-12.02.2025  жыл  ( 5 күн)


Конкурс    өтетін   мерзімі:    12.02.2025  жыл    сағат 12.00         

]]>
"ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №56 ОРТА МЕКТЕБІ"

коммуналдық мемлекеттік мекемесі    бос  лауазымға 

КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ


Орналасқан жері: Тараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12  Пошталық  мекен –жайы: 080000 

Телефон  нөмері: 8 (7262)  55 -02- 52,   87026756094

Электрондық  пошта: 56taraz@mail.kzТараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12    

Бос  орын: музыка  пәнінің   мұғалімі  мектепке  (0,5 жүктеме (8 сағат)), шағын орталыққа (0,75 жүктеме) 


  1. Негізгі    функционалдық  міндеттері: 
  2. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  3. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;  
  4. білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  5.       білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  6.       пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
  7.       бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  8.       журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
  9.       оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  10.       оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  11.       білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  12.       оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  13.       білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  14.       инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  15.       ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  16.       арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  17.       интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  18.       әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  19.       ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  20.       ата-аналарға кеңес береді;
  21.       кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  22.       еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  23.       білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  24.       ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
  25.       тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  26.       білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіре

Білуге тиіс:

  •        Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  •       оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
  •       педагогика мен психология;
  •       пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
  •       педагогикалық этиканың нормалары;
  •       медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
  •       оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
  •       құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
  •       еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Еңбекке  ақы   төлеу  мөлшері  36279   теңге, шағын  орталықтағы  50171 теңге, 5 ай   шарттары  белгіленген   бос   лауазым  музыка пәнінің  мұғалімі 


            Біліктілік талаптары:


  •       тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
  •     және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
  •       және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.


118- тармақта  көрсетілген  құжаттар тізбесі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9)сертификаттаудан  өту   нәтижелері   туралы  сертификат   немесе  педагогмодератордан  төмен   емес  қолданыстағы  біліктілік   санатының  болуы  туралы   куәлік (бар болса);

10)   11- қосымшаға  сәйкес  нысан   бойынша  педагогтің  уақытша   бос  лауазымына   кандидаттың   толтырылған  бағалау  парағы;

11) Тәжірибе   жоқ  кандидаттың  бейнепрезентациясы  кемінде 15 минут, ең  төменгі   ажыратымдылығы  - 720х480 

Кандидат   болған  жағдайда  қосымша   құжаттар  ұсына  алады (біліктілігін  арттыру, ғылыми – әдістемелік  жарияланымдар, алдыңғы  жұмыс   орынан  ұсыным) 


Бос  орынды   жариялау  мерзімі: 27.01.2025 жыл

Конкурсқа  құжаттар   қабылдау:  2025 жылдың  28.01-05.02.  аралығы  ( 7 жұмыс күні),       

                                                               құжаттарды  қарау  06.02-12.02.2025  жыл  ( 5 күн)


Конкурс    өтетін   мерзімі:    12.02.2025  жыл    сағат 12.00         

]]>
admin Mon, 27 Jan 2025 17:30:46 +0600
Хаттама https://56-taraz.mektebi.kz/main/1107-hattama.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1107-hattama.html ]]> ]]> admin Mon, 27 Jan 2025 17:00:07 +0600 Бос лауазымға конкурс (музыка пәні) https://56-taraz.mektebi.kz/main/1106-bos-lauazyma-konkurs-muzyka-pn.html https://56-taraz.mektebi.kz/main/1106-bos-lauazyma-konkurs-muzyka-pn.html "ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №56 ОРТА МЕКТЕБІ"

коммуналдық мемлекеттік мекемесі    бос  лауазымға 

КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ


Орналасқан жері: Тараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12  Пошталық  мекен –жайы: 080000 

Телефон  нөмері: 8 (7262)  55 -02- 52,   87026756094

Электрондық  пошта: 56taraz@mail.kzТараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12    

Бос  орын: музыка  пәнінің   мұғалімі  мектепке  (0,5 жүктеме (8 сағат)), шағын орталыққа (0,75 жүктеме) 


  1. Негізгі    функционалдық  міндеттері: 
  2. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  3. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;  
  4. білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  5.       білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  6.       пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
  7.       бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  8.       журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
  9.       оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  10.       оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  11.       білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  12.       оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  13.       білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  14.       инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  15.       ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  16.       арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  17.       интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  18.       әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  19.       ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  20.       ата-аналарға кеңес береді;
  21.       кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  22.       еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  23.       білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  24.       ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
  25.       тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  26.       білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіре

Білуге тиіс:

  •        Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  •       оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
  •       педагогика мен психология;
  •       пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
  •       педагогикалық этиканың нормалары;
  •       медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
  •       оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
  •       құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
  •       еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Еңбекке  ақы   төлеу  мөлшері  36279   теңге, шағын  орталықтағы  50171 теңге, 5 ай   шарттары  белгіленген   бос   лауазым  музыка пәнінің  мұғалімі 


            Біліктілік талаптары:


  •       тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
  •     және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
  •       және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.


118- тармақта  көрсетілген  құжаттар тізбесі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9)сертификаттаудан  өту   нәтижелері   туралы  сертификат   немесе  педагогмодератордан  төмен   емес  қолданыстағы  біліктілік   санатының  болуы  туралы   куәлік (бар болса);

10)   11- қосымшаға  сәйкес  нысан   бойынша  педагогтің  уақытша   бос  лауазымына   кандидаттың   толтырылған  бағалау  парағы;

11) Тәжірибе   жоқ  кандидаттың  бейнепрезентациясы  кемінде 15 минут, ең  төменгі   ажыратымдылығы  - 720х480 

Кандидат   болған  жағдайда  қосымша   құжаттар  ұсына  алады (біліктілігін  арттыру, ғылыми – әдістемелік  жарияланымдар, алдыңғы  жұмыс   орынан  ұсыным) 


Бос  орынды   жариялау  мерзімі: 15.01.2025 жыл

Конкурсқа  құжаттар   қабылдау:  2025 жылдың  16.01-24.01.   аралығы  ( 7 жұмыс күні),       

                                                               құжаттарды  қарау  27.01-31.01.2025  жыл  ( 5 күн)


Конкурс    өтетін   мерзімі:    31.01.2025   жыл    сағат 12.00



            

            


]]>
"ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ ТАРАЗ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ №56 ОРТА МЕКТЕБІ"

коммуналдық мемлекеттік мекемесі    бос  лауазымға 

КОНКУРС ЖАРИЯЛАЙДЫ


Орналасқан жері: Тараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12  Пошталық  мекен –жайы: 080000 

Телефон  нөмері: 8 (7262)  55 -02- 52,   87026756094

Электрондық  пошта: 56taraz@mail.kzТараз  қаласы, Құмшағал  шағын   ауданы, Ақсарай көшесі № 12    

Бос  орын: музыка  пәнінің   мұғалімі  мектепке  (0,5 жүктеме (8 сағат)), шағын орталыққа (0,75 жүктеме) 


  1. Негізгі    функционалдық  міндеттері: 
  2. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
  3. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;  
  4. білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
  5.       білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
  6.       пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
  7.       бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
  8.       журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
  9.       оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
  10.       оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
  11.       білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
  12.       оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
  13.       білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
  14.       инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
  15.       ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
  16.       арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
  17.       интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
  18.       әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
  19.       ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
  20.       ата-аналарға кеңес береді;
  21.       кәсіби құзыреттілікті арттырады;
  22.       еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
  23.       білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
  24.       ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
  25.       тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
  26.       білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіре

Білуге тиіс:

  •        Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
  •       оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
  •       педагогика мен психология;
  •       пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
  •       педагогикалық этиканың нормалары;
  •       медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
  •       оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
  •       құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
  •       еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Еңбекке  ақы   төлеу  мөлшері  36279   теңге, шағын  орталықтағы  50171 теңге, 5 ай   шарттары  белгіленген   бос   лауазым  музыка пәнінің  мұғалімі 


            Біліктілік талаптары:


  •       тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат немесе біліктіліктің орташа деңгейіне жататын XI педагогикалық сыныбы бар 1995 жылға дейін орта мектепті бітіргені туралы құжат;
  •     және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;
  •       және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.


118- тармақта  көрсетілген  құжаттар тізбесі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9)сертификаттаудан  өту   нәтижелері   туралы  сертификат   немесе  педагогмодератордан  төмен   емес  қолданыстағы  біліктілік   санатының  болуы  туралы   куәлік (бар болса);

10)   11- қосымшаға  сәйкес  нысан   бойынша  педагогтің  уақытша   бос  лауазымына   кандидаттың   толтырылған  бағалау  парағы;

11) Тәжірибе   жоқ  кандидаттың  бейнепрезентациясы  кемінде 15 минут, ең  төменгі   ажыратымдылығы  - 720х480 

Кандидат   болған  жағдайда  қосымша   құжаттар  ұсына  алады (біліктілігін  арттыру, ғылыми – әдістемелік  жарияланымдар, алдыңғы  жұмыс   орынан  ұсыным) 


Бос  орынды   жариялау  мерзімі: 15.01.2025 жыл

Конкурсқа  құжаттар   қабылдау:  2025 жылдың  16.01-24.01.   аралығы  ( 7 жұмыс күні),       

                                                               құжаттарды  қарау  27.01-31.01.2025  жыл  ( 5 күн)


Конкурс    өтетін   мерзімі:    31.01.2025   жыл    сағат 12.00



            

            


]]>
admin Wed, 15 Jan 2025 14:00:46 +0600